Cuma, Eylül 12, 2014

Sayısal Değerler Üzerine

Bir iki ay öncesine kadar 50 kiloydum. Zaman zaman bir kaç gün yemek düzenimi bozuyor, 51-52'ye çıkıyorsam da kontrolü kaybetmiyor ve aşağı çekmeyi başarıyordum. Yine de bir gün düşündüm ki, 50'yi maksimum seviye olarak belirlemek, kendimi sık sık 50'ye indirmeye çalışmaktan daha kolay olacak. Bu durumda alt sınırı 48 tutmak uygundu fakat çift sayılardan takıntılı bir şekilde hazzetmediğim için 47'de karar kıldım. Derken 50'yi hayatımdan tamamen silerek, tüm riski ortadan kaldırmak gibi dahiyane bir fikir geldi aklıma. Bunu gerçekleştirmenin ve garantiye almanın tek yolu, alt sınırı bir kademe daha aşağı çekmekti. Eğer çift sayılara karşı beslediğim nahoş hisler 46'ya ayrıcalık tanısaydı. Dolayısıyla, sizin de tahmin edeceğiniz gibi, 45'te mutabık oldum. Ta ki dün sabah tartıda 44buçuğun büyüsüne kapılıp, neden olmasın diye düşünmeye başlayana dek. Doğru. 44 kabul edilemez bir çift sayı. O halde alt sınırı 43 yaparsak ...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.