Pazartesi, Ağustos 04, 2014

Gitmesem?

Sabah telefonumda, bilmediğim bir numaradan 2 cevapsız arama vardı. Her zamanki "önemliyse tekrar arar" umursamazlığıyla kahvaltıyı hazırlamaya koyuldum. 3. cevapsızı görünce nihayet önemli olabileceğine ikna oldum ve üzerinden yaklaşık 2 saat geçtikten sonra da numaraya dönmeye karar verdim. B. Karakolu'ndan polis memuru bilmemkim, hayli zaman önce şikayette bulunduğum bir konu için tekrar ifade vermem gerektiğini ve bu yüzden karakola teşrifimi beklediklerini söyledi. Eğer İzmit'te olmadığımı söylersem konuyu telefondan çözebiliriz gibi dahice bir fikre kapıldım. Tabi düşündüğüm gibi olmadı. Polis memuru, muhtemelen gurur duyduğu çakallığını tümüyle gözler önüne seren bir ses tonuyla yalanımı sabote etti ve bulunduğum yerdeki karakola durumu anlatabileceğimi, bir hafta içinde bunu halletmemi ve ifademi verdikten sonra onu tekrar aramamı söyledi. İster istemez sinirlendim. Sonuçta tamamen beni ilgilendiren bir konu için, başkaları tarafından bir sürü yorucu eyleme zorlanmak, miskinliğimi ciddi ölçüde tehdit ediyordu. Suratımı neredeyse kullanılamaz bir şekilde asarak "tomom" dedim. "Kağıt kalem varsa dosya numaranızı yazdıracağım." dedi bu kez. Başı dertte olan benmişim gibi uğraştırıyor da uğraştırıyordu. "Vor." dedim. Oturduğum yerden tavanı seyrederek dosya numarasını dinledim. Sonunda iyi günler diledi ve görüşmeyi bitirdi. Suratım neredeyse kullanılamaz bir şekilde asıkken iyi günler diyemediğimi fark ettim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.