Cuma, Temmuz 11, 2014

Kamuflaj

1- Zaman zaman, tüm çirkinliğime rağmen, aynada dakikalarca hayranlıkla kendimi seyrediyorum. Kendi terini koklamaktan haz almak gibi bir şey.

2- Annemin düsturu: Şikayet edin! Her gün mutlaka, bir yerlere şikayet edilmesi gereken bir şeylerden bahseder; insanlara, şikayet edilebilecek konular hakkında tavsiyelerde bulunur.

3- Çıplak ayakla halıya bastığımda, içimde müthiş bir huzursuzluk oluştuğunu, gerildiğimi keşfettim. Herhalde bunu yıllar önce bir kez daha keşfetmiş olmalıyım ki, yaz kış çorap, pofuduk, patik gibi şeyler giyiyorum. Terlik değil ama. Koltuğa, yatağa falan yayılırken çıkarmak gerektiği için, kalkarken giymeyi unutmak gibi riskli olasılıklar taşıyor terlik.

4- "Yazarı pek tutmadığımdan severek okumadım." diyor. Profesyonel bir kitap eleştirmeni olmadıktan, geçimini bununla sağlamadıktan sonra, tutmadığı bir yazarın dört kitabını sevmeye sevmeye neden okur ki insan? Sanırım fikirlerini öyle nitelikli buluyor ki, bizlerle paylaşmak için eziyeti göze alıyor. Kendini önemsemenin bu hali komik.

Bunlara benzer bir kaç şey daha düşünerek geçirdim günü. Zira içimdeki fırtınaya aralayacağım pencere, pek çok güzelliği tarumar edecek.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.