Cumartesi, Temmuz 12, 2014

F. Nasıl Bir Arkadaştı?

Az konuşurdu. Onunla Kent Ormanı'na gider, bira içip müzik dinleyerek uzun uzun susardım. Konuşma mecburiyeti duymazdım ve bu ne büyük bir armağandı benim için bilemezsiniz. Sık sık pamuk alemine yolculuk yapardık. Öyle zamanlarda ağzımızdan dökülen tatlı saçmalıklarla pek eğlenir, pek gülerdik. Dünyanın ayaklarımızın altında dönüşünü seyreder, uğultusunu dinlerdik. İnsanlar nasıl da kör, nasıl da sağır hayret ederdik. Beni bazen balığa götürürdü kardeşi S. ile birlikte. Yengeç tutardı. Ben de fotoğraflarını çekerdim. Bara giderdik, gülecek şeyler aramaya, bulurduk da. Bazen de benim evde vakit geçirirdik. Kanepede güzelce arkamıza yaslanıp, sigara içer, müzik dinler, karşımızdaki duvarı seyrederdik. İnsanlar nasıl da kör, nasıl da sağır hayret ederdik. Hadi F., derdim, ben uyuyacağım git artık. Giderdi. Darılmazdı hiç.

F. iyi bir arkadaştı ve ben bir akşam onu yatağın altına sakladım. Bir daha da bakmadım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.