Pazartesi, Mayıs 19, 2014

Kapatma Kararı

Bir haftadan üç dört fazla gün önce, sahip olduğum tek sosyal paylaşım sitesi hesabımı, yani facebook profilimi kapattım. Böylece:
Facebook dışında hiçbir iletişim kaynağımın olmadığı bazı insanlar hayatımdan tamamen çıktılar.
Artık kimsenin şu an nerede ne yaptığını, ne konuda ne düşündüğünü ve beni hiç de ilgilendirmeyen daha birçok detayını bilmiyorum.
Gerçek hayatta saygısızlık, görgüsüzlük, kendini bilmezlik olarak isimlendirilen ve dışlanan bazı davranışların, bu paylaşım alanlarında normalleşmesine hayret etmekten yorulmuyorum.
Onedio test sonuçlarıyla kendini öven insanlara maruz kalmıyorum.
.....

Bu kadar faydasız ve gereksiz bir oluşumun uzun zamandır hayatımda olmasına ve zaman zaman beni anlamsız beklentilerle yüklemesine, dönüştürmesine izin verdiğim için kendime biraz kızgınım doğrusu. Bilemiyorum belki de ben doğru kullanamadım. Yine de yokluğunu tavsiye etmek isterim. Zira şehir gürültüsünden kurtulmaya benziyor.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.