Cuma, Eylül 13, 2013

Su

Bazen günlerim bir takım hesaplamalar yapmakla geçiyor. Mesela günde ortalama şu kadar litre su harcıyorsam, depodaki şu kadar litre suyla kaç gün daha işimi görebilirim ve böylece su kartımı doldurmak için dışarıda sürtmek zorunda kalmam. Yani akıllı sayaçlar, tasarruflu tüketim fikriyle ortaya çıkmış cihazlar fakat bana pek öyle gelmiyor. Zaman zaman cimriliğim aklımı ele geçirebiliyor ve kesinlikle yetmeyecek bir miktarla eve dönebiliyorum. Kısa bir süre sonra da işlemi tekrarlamam gerekiyor. Vakit kaybı. Üstelik sürekli ha bitti ha bitecek kaygısı taşıyorum. Oysa ki faturalı olsa, hem internetten ödemek suretiyle evden çıkmak durumunda kalmam hem de hayatımı bu tür anlamsız kaygılarla sabote etmem. Bilemiyorum, tamamen sanal bir alış veriş için onca yolu tepmek çok da mantıklı görünmüyor. Bunun yerine, ihtiyaç duyabileceğim her şeyi (içecek, abur cubur, sigara vb.) Elimin altına koyup, minimum hareketle, kitap okuyarak, internette dolanarak ve sevgilimi düşleyerek daha kabul edilebilir bir etkinlik sergilemiş olurdum. Sonuçta zaman, hızına yetişmemizi neredeyse imkansız kılan enerji haplarının bağımlısı. Bir saniyesini dahi boşa harcamamalıyız.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.